Select Page

Stojaté vody v BlekFílds rozbouřily dnes dvě zprávy. Koronavirus je za humny a tím pádem máme zalézt před drakem do sklepa a nasadit si gásmasky v případě kontaktu. V tištěném časáku zařval LE[V]. Votiskli tam anketu, jestli jako študenti jsou rádi, že můžou chodit do školy. Závěr je jednoznačný, do školy chodit chtějí, ale jenom když je volno nebo Pivo s děkanem. Takže vrchní velení jim vyšlo vstříc a zrušilo všechno s výmluvou na draka.

Anketu jsem přečetl několikrát, protože mí souchodebníci byli pohoršeni a já chtěl vědět proč. Četl jsem zleva doprava, zprava doleva, vod shora dolů a zpět a na nic jsem nepřišel. Několik študentů si vylilo srdíčko, ale anketa mi nic novýho neřekla. Vlastně jo, učím to blbě, protože studentům radím a ten arogantní vocas, to bych taky moh’ bejt já. Jinak nevím. Nemaj’ rádi předměty, bylo by divný, kdyby jo. Chybí jim to, co tu není, takže by to chtěli, ale když to bude, tak to znamená jen další vopruz. Viz skicování – dyzajnéři říkaj’, že chtějí skicovat, ale nemůžou, a když maj’ skicovat, tak to nedělaj’ a skřípou zuby, že musej’. „Lidu se nezavděčíš, na lid patří bič“, říkalo se v minulejch tisíciletích, zlatá doba votrokářská. Vo tom je ta anketa. Zajímavý je, že jsem nepochopil ani účel, ani závěry. Nu nejsem moc chytrej, říkává Tlusťoch Jake, vod toho tu jsou jiní.

Ale abych jen neplácal prázdný slova, rozhod’ jsem se udělat vlastní anketu a začnu sám sebou.

 

Anketa spokojenosti se studenty:

Počet respondentů:

jeden

Který obor učíš?

Dyzajn nábytku a Nábytkáře

Který rok jsi učil v tomto akademickém roce?

Dvádvacátej

Kterou (které) znalost/i akademického roku 2018/2019 hodnotíš jako nejpřínosnější a proč?

Jak nic nedělat. Jak nechodit na výstavy. Jak nečíst chytrý knihy. Jak nekreslit. Jak se spokojit s málem. Jak nediskutovat a nebejt aktivní. Jak jednoduše proplout. Jak voblbovat kantora/y. Jak nic neumět…

Který (které) nešvary akademického roku 2018/2019 hodnotíš jako nejzbytečnější a proč?

Chození pozdě do výuky. Bavení se nahlas ve výuce. Mobily a chatování při přednášce/cvičení. Blbý výmluvy, že „musím vodejít (nepřijít vůbec), protože mám jinou výuku“. Neznalost. Nepřipravenost. Lenost. Blbost. Neúctu k mateřskému jazyku…

Proč se Ti na škole líbí?

Už se mi na ní moc nelíbí, protože Teorie fekalismu má v BlekFílds v čase stoupající nelimitní exponenciální hodnotu. Ale učím rád, protože je pár studentů/tek, který to zajímá a když tvoří, svítí jim voči. Těm s trojkama obzvláště. Jinak bych dávno seděl u kasy v Lídlu, mají tam víc peněz.

Chtěl bys nám něco vzkázat?

Jo. „Zlatej řez není to, aby to bylo hezký“, jak mi řekl/a student/ka.

 

Quod fuimus, estis; quod sumus, vos eritis. 
Co jsme byli my, jste vy. Co jsme my, budete i vy.

 

P.S. Přidá se někdo?